سقف کاذب ابرارسازه

سقف کاذب GST تولید کننده رسمی سقف کاذب با تعرفه قیمت و لیست قیمت تولید در خدمتتونم

سقف کاذب ابرارسازه

۶ بازديد
سقف کاذب

در اینجا با انواع این مدل از سقف های کاذب و انواع زیرسازی آن آشنا خواهیم شد قیمت سقف کاذب بستگی به نوع جنس آن و کیفیت و برند آن سقف بستگی دارد اگر بخواهیم سقف کاذب ارزان را نام ببریم. سقف کاذب گچی 60در60 می باشد. که این سقف کاذب مشبک از انواع تایل ساده، تایل حصیری، تایل تخم مرغی، تایل های پانچ دار می باشد. که در ادامه با انواع مختلف سقف کاذب ارزان و قیمت سقف کاذب آشنا خواهیم شد.

اجرای سقف کاذب
زیرسازی سقف کاذب
سقف کاذب
اجرای سقف کاذب

سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان (تأسیسات و سیم کشی‌ها) را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می‌شود که در پایین سقف اصلی نصب می‌شود و عیوب آن را برطرف می‌سازد.

این سقف کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می‌کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی‌های دکوراتیو و پوشش سیم‌های تأسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه‌های امروزی می‌توان نمونه‌های مختلف آن را مشاهده کرد.

این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می‌دهد، به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوماً دیوار به دیوار اجرا نمی‌کنند. امروزه با خلق ایده‌های جدید، طرح‌های متنوعی برای سقف کاذب ارائه می‌شود که می‌توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن‌ها را انتخاب نمود.

طراحی سقف‌های کاذب از جمله جذاب‌ترین موضوعات در معماری می‌باشد. با استفاده از این نوع سقف‌ها می‌توان تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد. این سقف‌ها با طراحی‌های منحصر بفرد و جذاب دکوراسیون را زیباتر نشان می‌دهند و جلوه ای متفاوت به آن می‌بخشند. از قابلیت‌های ویژه سقف کاذب این است که می‌توان در آن نورپردازی انجام داد و فضایی دکوراتیو و دلنشین به نمایش گذاشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.